ٹام ہالینڈ کی انسٹاگرام کی پوسٹ پر پسندیدگی کی وجہ کیا بنی؟

اسپائیڈر مین: نو وے ہوم کے اداکار کا قد 173 سینٹی میٹر ہے جبکہ فلم میں ساتھی اداکارہ زندایا کا قد 179 سینٹی میٹر ہے۔

ساری دنیا میں بہترین بزنس کرنے والی فلم "اسپائیڈر مین: نو وے ہوم” کے ہیرو ٹام ہالینڈ نے ایک انسٹاگرام پوسٹ پر پسندیدگی کا اظہار کیا ہے جس میں دعویٰ کیا گیا ہے کہ "چھوٹے مرد زیادہ سیکس کرتے ہیں”۔

اس ہفتے کے شروع میں معروف امریکی جریدے "دی سن” نے اپنے سرورک پر ٹاہم ہالینڈ اور اسپائیڈر مین کی ہیروئن کے ساتھ تصویر شیئر کی تھی جس میں بظاہر قد کے فرق کی طرف اشارہ کیا گیا تھا۔

یہ بھی پڑھیے

اداکار مریم انصاری کی شادی ، علی انصاری نے بہن کی شادی کی ویڈیو شیئر کردی

سینئر صحافی مہوش اعجاز اداکارہ مایہ علی کی دلدادہ ہوگئیں

لیڈ بائبل کی جانب سے شیئر کی گئی پوسٹ کے عنوان کے مطابق "سیکس کی عام میڈیسن استعمال کرنے سے چھوٹے قد والے مرد لمبے مردوں کے مقابلے جنسی طور پر زیادہ متحرک ہوتے ہیں – کیا کسی نے یہ سوچا ہوگا؟

"531 ہم جنس پرست مردوں کے مطالعے سے پتہ چلا ہے کہ 175 سینٹی میٹر سے کم اونچائی والے مردوں میں شہوت (کوٹل فریکوئنسی) زیادہ ہے – جو کہ 5.9 انچ سے تھوڑا سے کم ہے۔”

کیپشن کے ساتھ آرنلڈ شوارزنیگر اور ڈینی ڈیویٹو کی 1998 کی فلم ٹوئنز کی تصویر بھی شیئر کی تھی۔

ٹام ہالینڈ اور زندایا نے حال ہی میں حال ہی میں ریلیز ہونے والے اسپائیڈر مین: نو وے ہوم کی تشہیر کرتے ہوئے ٹاؤن ہال کا دورہ کیا تھا جہاں انہوں نے اپنے دو انچ اونچائی کے فرق کے بارے میں بات کی تھی۔

ٹام ہالینڈ نے کہا تھا کہ یہ خیال کہ اونچائی کا تفاوت ان کے تعلقات میں مسائل پیدا کر سکتا ہے "ایک احمقانہ مفروضہ” ہے۔

25 سالہ نوجوان ٹام لینڈ نے زندایا کے حوالے سے گفتگو کرتے ہوئے کہا تھا کہ میرے ساتھ فلموں میں جن دو خواتین کو کاسٹ کیا گیا وہ مجھ سے قد میں لمبی تھیں۔

ٹام ہالینڈ کا کہنا ہے "ایسا نہیں تھا کہ جس نے مجھے ٹیسٹ کیا وہ مجھ سے چھوٹا تھا۔ بلکہ سچ کہوں تو میں بہت چھوٹا ہوں۔”

اس مہینے کے شروع میں، Zendaya نے Spider-Man: No Way Home کی ریلیز کی یاد میں ایک Instagram پوسٹ شیئر کرتے ہوئے ٹام ہالینڈ کو دلی خراج تحسین پیش کیا تھا۔

Facebook Comments Box