انگلش ویمن  ٹیم کا جنوبی افریقہ کے خلاف ٹیسٹ کیلئے اسکواڈ کا اعلان

انگلش ویمن ٹیم نے جنوبی افریقہ کے خلاف ٹیسٹ  سیریز کے لیے پانچ ان کیپڈ کھلاڑیوں کو بلایا ہے

انگلش ویمن ٹیم نے جنوبی افریقہ کے خلاف ٹیسٹ  سیریز کے لیے پانچ ان کیپڈ کھلاڑیوں کو بلایا ہے ۔ کھلاڑیوں میں ایملی آرلوٹ، لارین بیل، ایلس ڈیوڈسن،رچرڈز، فرییا ڈیوس اور ایما لیمب شامل ہیں۔

انگلینڈ کی ویمن کرکٹ ٹیم کے ساؤتھ افریقا کے خلاف ٹیسٹ سیریز کیلئے 5  ان کیپڈ کھلاڑیوں کو بلایا لیا ہے ۔ بلائی گئیں کھلاڑیوں میں ایملی آرلوٹ، لارین بیل، ایلس ڈیوڈسن،رچرڈز، فرییا ڈیوس اور ایما لیمب شامل ہیں۔

یہ بھی پڑھیے

چیئرمین پی بی سی کا بلائنڈ، ڈیف ٹیموں کیلئے 10،10 لاکھ روپے انعام کا اعلان

انگلینڈ کی خواتین نے جنوبی افریقہ کے خلاف انشورنس ٹیسٹ کے لیے 13 رکنی کھلاڑیوں کے اسکواڈ کا اعلان کیا ہے جس میں پانچ غیر کیپڈ کھلاڑی شامل ہیں۔

انگلش  ویمن ٹیم  کی ہیڈ کوچ لیزا کیٹلی کا کہنا ہےکہ اسکواڈ میں بہت سے نئے چہرے شامل ہو رہے ہیں جو کہ  توانائی اور جوش کی حقیقی سطح لے کر آتے ہیں۔

ان کا کہنا تھا کہ  ہم ایک نئے آئی سی سی ویمنز چیمپئن شپ سائیکل کے آغاز میں ہیں۔ جو ہمارے لیے ہندوستان کے ون ڈے سے شروع ہوتا ہے، اور یہ فطری ہے کہ ہم ایک نظر سے اس بات کا انتظار کر رہے ہیں کہ 2025 میں ہمارے لیے کون اہم کھلاڑی ہو سکتا ہے۔

یہ بھی پڑھیے

رمیز راجہ  اور  برٹش ہائی کمشنر کا انگلش ٹیم کے دورہ پاکستان کو یادگار بنانے پر اتفاق

ویمن کوچ نے کہا کہ ہمیں کھیلنے کے مواقع دینے کے ساتھ ساتھ سینئر اسکواڈ کے لیے مناسب بیک اپ رکھنے میں توازن رکھنا ہوگا۔ ہمیں اپنے کھلاڑیوں کی ضرورت ہے کہ وہ زیادہ سے زیادہ کرکٹ کھیلیں یہی وجہ ہے کہ ہمارے پاس ایک چھوٹا ٹیسٹ اسکواڈ ہے ۔

واضح رہے کہ یہ ٹیسٹ 27-30 جون تک کھیلا جا ئے گا اور یہ ملٹی فارمیٹ سیریز کا پہلا حصہ ہے جس میں کھیل کے لیے چار پوائنٹس اور ہر سفید گیند والی گیم کے لیے دو پوائنٹس دستیاب ہیں۔

Facebook Comments Box