کراچی کے سرکس سے نایاب جنگلی جانور برآمد

جنگلی جانوروں میں نایاب فشنگ کیٹ، سائیوٹ کیٹ اور پارکو پائین سمیت دیگر شامل ہیں۔

کراچی کے علاقے مواچھ گوٹھ میں سندھ  کے محکمہ وائلد لائف نے سرکس پر چھاپا مارکر نمائش کے لیے رکھے گئے نایاب جنگلی جانور تحویل میں لے لیے۔ سرکس مالک کو بھی حراست میں لے لیا گیا ہے۔

وائلڈ لائف حکام کے مطابق کارروائی خفیہ اطلاع پر کی گئی جس کے نتیجے میں بیش قیمتی جنگلی جانور برآمد کیے گئے۔ تحویل میں لیے گئے جنگلی جانوروں میں نایاب فشنگ کیٹ، سائیوٹ کیٹ، پارکو پائین، لومڑی اور دیگر جنگلی حیات شامل ہیں۔

وائلڈ لائف حکام نے دعویٰ کیا ہے کہ سرکس انتظامیہ جنگلی جانوروں کی نمائش لگا کر پیسہ کماتی تھی۔ دوران کارروائی سرکس انتظامیہ سے لائسنس اور اجازت نامہ طلب کیا گیا جو مبینہ طور پر وہ پیش نہیں کرسکے۔

یہ بھی پڑھیے

تھر میں ایک مرتبہ پھر رانی کھیت کی بیماری سر اٹھانے لگی

چھاپہ مار ٹیم نے سرکس سے تحویل میں لیے گئے تمام جنگلی جانوروں کو اپنے دفتر منتقل کردیا ہے۔ حکام کا کہنا ہے کہ نایاب اور بیش قیمت جانوروں کو خراب حالت میں رکھنا اور ان کی نمائش لگانا غیرقانونی ہے۔ برآمد کیے گئے جانوروں کو ان کے اصل مسکن میں چھوڑا جائے گا۔

وائلڈ لائف حکام کا کہنا ہے کہ گرفتار شخص نے نایاب جنگلی جانور کہاں سے اور کس طرح حاصل کیے اس حوالے سے بھی تحقیقات کی جارہی ہیں جبکہ گرفتار شخص کے خلاف قانونی چارہ جوئی شروع کردی ہے۔

Facebook Comments Box