پاکستان کی ٹی ٹوئنٹی میں شاندار کارکردگی، کیا بھارت تیار ہے؟

پاکستان اور بھارت کے ورلڈ کپ کے ایک ہی گروپ میں شامل ہونے پر صارفین نے دلچسپ مشورے دیئے۔

پاکستان نے پہلے ٹی 20 میچ میں انگلینڈ کو 31 رنز سے شکست دے کر سیریز میں ایک صفر کی برتری حاصل کرلی۔ ٹی ٹوئنٹی کرکٹ ورلڈ کپ میں پاکستان اور بھارت کے ایک ہی گروپ میں شامل ہونے پر قومی ٹیم کے مداح اب بھارت کو تیار رہنے کا مشورہ دے رہے ہیں۔

پاکستان اور انگلینڈ کے درمیان کھیلے گئے پہلے ٹی ٹوئنٹی میچ میں قومی ٹیم نے شاندار کارکردگی کا مظاہرہ کرتے ہوئے ٹی ٹوئنٹی انٹرنیشنل میچز میں کسی بھی ٹیم کے خلاف بڑا اسکور کیا۔ پاکستان نے پہلے بیٹنگ کرتے ہوئے مقررہ اوورز میں 6 وکٹوں کے نقصان پر 232 رنز بنائے جبکہ انگلینڈ کی ٹیم 201 رنز بنا کر آل آؤٹ ہوگئی۔

یہ بھی پڑھیے

ٹی ٹوئنٹی کرکٹ ورلڈ کپ انڈیا سے عمان منتقل

انگلینڈ کے خلاف پاکستان کرکٹ ٹیم کی شاندار کارکردگی پر بابر الیون کو خوب سراہا جارہا ہے۔ اسپورٹس تجزیہ نگار ورلڈ کپ سے قبل قومی ٹیم کی اعلیٰ پرفارمنس کو اہم قرار دے رہے ہیں۔

شائقین کرکٹ جہاں قومی ٹیم کو بیٹنگ، بالنگ اور فیلڈنگ پر داد دیتے نظر آرہے ہیں وہیں کچھ منچلے ورلڈ کپ میں بھارت کو تیار رہنے کا مشورہ دے رہے ہیں۔

گزشتہ روز آئی سی سی نے اکتوبر میں ہونے والے ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ کے لیے گروپ تشکیل دے دیئے۔ پاکستان اور بھارت کی ٹیمز کو ایک ہی گروپ میں شامل کیا گیا ہے۔ آئی سی سی کے مطابق گروپ 2 میں پاکستان، بھارت، نیوزی لینڈ، افغانستان اور 2 کوالیفائر ٹیمیں شامل ہوں گی۔ آئی سی سی کی جانب سے جاری کردہ فہرست میں آسٹریلیا، انگلینڈ، جنوبی افریقا اور ویسٹ انڈیز کو گروپ ون میں رکھا گیا ہے۔

Facebook Comments Box