ٹوئٹر نے اپنے پلیٹ فارم پر چرس اور بھنگ کے اشتہارات کی اجازت دے دی

برطانوی نشریاتی ادارے رائٹرز کے مطابق مائیکرو بلاگنگ سائٹ ٹوئٹر امریکا میں بھنگ، چرس اور دیگر منشیات کے اشتہارات کی اجازت دینے والا پہلا سوشل میڈیا پلیٹ فارم بن گیا، ٹوئٹر انتظامیہ نے مشتہرین کیلئے کچھ پابندیاں بھی عائد کی ہیں

سماجی رابطے کی مشہور و معروف سائٹ ٹوئٹر نے اپنی اشتہارات کی پالیسی میں بڑی تبدیلی کرتے ہوئے امریکی صارفین کیلئے چرس اور بھنگ کے اشتہارات دینے کی اجازت دے دی ہے ۔

برطانوی نشریاتی ادارے رائٹرز کے مطابق  مائیکرو بلاگنگ سائٹ ٹوئٹر امریکا میں بھنگ، چرس اور دیگر منشیات کے اشتہارات  کی اجازات دینے والا پہلا سوشل میڈیا پلیٹ فارم بن گیا۔

یہ بھی پڑھیے

سماجی رابطے کی سائٹ ٹوئٹر نے یکم فروری سے نئے قوانین کا اطلاق کردیا

ٹوئٹر پہلے سوشل نیٹ ورک کے طور پر ایک نیا لیف تبدیل کررہا ہے جو بھنگ اور چرس کی کمپنیوں کو امریکہ میں اپنے برانڈز اور مصنوعات کی مارکیٹنگ کرنے کی اجازت  دے رہا ہے ۔

کمپنی نے اپنی ایک بلاگ میں کہا ہے کہ ٹوئٹر انتظامیہ  مشتہرین کو سی بی ڈی (سی بی ڈی)، بھنگ اور چرس سے متعلقہ  مصنوعات کے مواد کو  فروغ  دینے کی اجازت دے رہا ہے ۔

ٹوئٹر انتظامیہ نے بھنگ اور چرس کے مشتہرین کیلئے کچھ پابندیاں بھی عائد کی ہیں۔ کمپنی انتظامیہ کے مطابق مشتہرین کو امریکی قوانین کے تحت  لائسنس یافتہ ہونا چاہیے ۔

سوشل نیٹ ورکنگ سائٹ  ٹوئٹر انتظامیہ نے مشتہرین کو پابند کیا ہے کہ وہ مخصوص دائرہ اختیار میں صرف 21 سال سے زائد عمر کے صارفین کو  اپنے برانڈ سے آشنا کرواسکیں گے ۔

یہ بھی پڑھیے

ٹوئٹر نے اینڈرائیڈ اور آئی او ایس موبائل ایپس سے “ڈائریکٹ میسج” بٹن ہٹا دیا

دنیا کے امیر ترین شخص ایلون مسک کی جانب سے مائیکرو بلاگنگ سائٹ ٹوئٹر کی خریداری کے بعد  آئے روز ایک نئی پالیسی سامنے آرہی ہے جسے تنقید کا نشانہ بھی بنایا جاتا ہے ۔

متعلقہ تحاریر